
Ресепшн-стійка для адміністратора
Ресепшн - це робочий стіл для фахівців торгового закладу, де можливо встановити касовий апарат, комп'ютер та іншу оргтехніку, а також, розташувати документи, деякі важливі дрібниці або навіть особисті речі співробітника. Стійка - ресепшн для магазину дозволяє правильно і оптимально організувати робоче місце адміністратора, касира чи менеджера торгового залу. Компанія "ЕТС" пропонує виготовлення ресепшн - стійки адміністратора на замовлення.
Вибір ресепшена
Стіл - ресепшн для магазину потрібно вибирати з урахуванням багатьох факторів. Зокрема, перед покупкою потрібно спочатку визначитися, в якому саме місці торговельного залу буде встановлюватися спеціальний стіл для роботи адміністратора або касира. Далі потрібно врахувати:
- площу, яка відводиться під установку столу для ресепшн, з урахуванням місця: біля стіни або по центру залу.
- матеріал, з якого буде виготовлений ресепшен. Це можуть бути дерев'яні конструкції, металеві або комбіновані.
- дизайн стійки повинен поєднуватися із загальним оформленням приміщення торгового залу. Це дуже важливий момент, оскільки зовнішній вигляд підкреслює статус закладу і грає важливу роль у формуванні іміджу компанії.
Переваги замовлення стійок на ресепшн в нашій компанії
- ви не переплачуєте, оскільки ми є прямими виробниками. Можливо отримати детальну консультацію а також ескізний проект;
- компанія гарантує якість матеріалів і збірки меблів;
- виробництво з урахуванням індивідуальний потреб і дизайну бренду.
Таким чином, придбання меблів для торгових приміщень стає максимально вигідним і швидким. Крім стійок, на нашому сайті можна вибрати і інші елементи для торговельного залу. Тут можна замовити меблі для магазинів та аптек, різноманітних закладів та навіть офісів - в залежності від ситуації, індивідуальних вимог та особливостей приміщення. Фахівці допоможуть підібрати такі меблі, які відмінно впишуться в інтер'єр та будуть зручними у використанні.